Wywarcie pozytywnego pierwszego wrażenia na odwiedzających jest niezbędne, aby firma mogła odnieść sukces, ale na tym nie kończą się zabawne biurowe stoły konferencyjne i sposób, w jaki recepcjonista wita gości. Wywieranie wrażenia ma wpływ na wszystko i wszystkich w przestrzeni biurowej, w tym na sposób ubierania się.
Wiele biur decyduje się na wprowadzenie biurowego dress code'u, aby uniknąć problemów w dziale mody, ale czy nie tworzy to niepotrzebnych zasad dla osób siedzących na swoich krzesłach?
To, czy uniform lub dress code jest właściwym rozwiązaniem, zależy od danej branży, ale czy na pewno najlepszym rozwiązaniem jest po prostu przyjęcie eleganckiego, ale swobodnego podejścia?
Jeśli nie wiesz, jak najlepiej się ubrać, upewnij się, że spełniasz poniższe kryteria:
- Smart
- Kolory neutralne, choć można dodać odrobinę koloru tu i ówdzie
- Czysta i wyprasowana
- Nic zbyt krótkiego ani zbyt odkrywczego - to nie jest wybieg dla wielkich sław mody!
To naprawdę takie proste. Upewniając się, że wszyscy znają podstawowe zasady, nie trzeba prosić o wprowadzenie ścisłego dress code'u. Bardziej swobodne podejście do kwestii ubioru oznacza również, że pracownicy wiedzą, że ufasz, iż ubiorą się we właściwy sposób - pamiętaj, że Twoi pracownicy są dorośli!
Jeśli uda Ci się zapewnić przestrzeganie tych ogólnych wymogów, goście będą zachwyceni nie tylko lśniącymi szklanymi biurkami, ale także sposobem, w jaki pracownicy się ubierają.
Jakie jest Twoje zdanie na temat dress code'u i uniformów?